Klachtenprocedure
Klachtenprocedure Tilstra Opleidingen / Verkeersschool Tilstra B.V.
Bij Tilstra doen wij er alles aan om onze cursisten en partners zo goed mogelijk te ondersteunen. Toch kan het gebeuren dat er iets niet naar wens verloopt. Wij nemen elke klacht serieus en gebruiken deze om onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht op de volgende manieren indienen:
- Via e-mail: info@tilstra.nl
- Telefonisch: 058-2800020
- Schriftelijk: Orionweg 43, 8938 AG Leeuwarden
Wat gebeurt er met uw klacht?
1. Ontvangstbevestiging
U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen.
2. Beoordeling & Afhandeling
Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig en streven ernaar deze binnen 5 werkdagen af te handelen. Als dit meer tijd kost, dan informeren wij u hierover.
3. Niet eens met de uitkomst?
Indien u het niet eens bent met de afhandeling, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke geschilleninstantie waarmee wij samenwerken.
Privacy
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verwerken en verbeteren van onze dienstverlening.